HUISSTIJL ONTWIKKELING

Opvallen in je branche.

Een sterk merk is de fundering van een succesvol bedrijf. Door de doelgroep te identificeren, de unieke verkoopredenen te bepalen en een authentieke visuele identiteit te creëren, kunt je opvallen in je branche.

Tijdens het huisstijl-traject is dat wat we gaan doen. De identiteit van jouw merk met één blik laten spreken bij de doelgroep.

Het huisstijl traject Contact

Trek de aandacht bij je doelgroep.

Je voelt misschien wel een gebrek aan consistentie in je merkuitstraling. Dit leidt tot verwarring bij je doelgroep en het is nu toch echt tijd om er professioneel uit te zien en serieus genomen te worden door jouw target doelgroep. Of misschien is je merk gewoon toe een een stukje modernisering. Dan is het tijd voor een nauwkeurig samengestelde huisstijl. Dit zorgt namelijk voor:

Ik wil een passende huisstijl!

De werkwijze: in 3 stappen.

Van een strategische sessie, tot designs en een brandbook waarin alles gebundeld zit. Ik leg je graag even uit hoe ik te werk ga:

Strategische sessie.

Laten we beginnen met een strategische sessie waarin we samen alles over jou en jouw merk op papier zetten. Ik wil echt weten wie jij bent, wat je doet, en wat jouw merk zo speciaal maakt. Ook willen we kijken naar de concurrentie en vooral bespreken waarom jij doet wat je doet.

Samen gaan we er tegenaan om tot heldere inzichten te komen en een fundament te creëren dat de basis vormt voor al het werk dat nog komen gaat. We maken een duidelijke routekaart die jouw verhaal vertelt, laat zien hoe jij je onderscheidt en waarom jouw doelgroep om jouw merk zou moeten geven. Samen zetten we de koers uit voor jouw succes!

Visueel maken.

Een goede branding draait om het vertellen van verhalen – visueel of anderszins. Nu we een stappenplan hebben opgesteld, is het tijd om onze ideeën visueel tot leven te laten komen.

Een visueel brandingpakket is vaak het eerste wat klanten zien als ze uw website bezoeken. Het kan een enorme impact hebben op hoe zij over je merk denken en of ze het vertrouwen.

Dus, ik wil ervoor zorgen dat jouw visuele identiteit perfect past bij je verhaal, zodat jij jouw ideale consument kunnen aantrekken en een blijvende indruk kan achterlaten. Laten we samenwerken om iets geweldigs te creëren.

De buitenwereld in!

Het is tijd om je merk naar de buitenwereld te communiceren. Je ontvangt alles in een samengesteld brandbook waarin de richtlijnen van je huisstijl terug te vinden zijn. Dit voor consistentie in het merk. Jouw merk naar buiten brengen is echter nog maar het begin. Ik geloof in langdurige werkrelaties om ervoor te zorgen dat je verhaal zich ontvouwt in al je communicatie met je klanten.


Na oplevering ben ik er dus nog voor je voor al je andere merkuitingen. Of het nu gaat om een, visitekaarjte, uitgebreide multichannelcampagne, drukwerk of verpakkingsontwerp, ik sta voor je klaar.